Jakie produkty oferuje Millano Group?

Jakie produkty oferuje Millano Group?

Na terenie Polski działa wiele firm produkujących wyroby czekoladowe. Okazuje się jednak, że nie wszystkie posiadają w 100% polski kapitał. Firma Millano Group od kilkudziesięciu lat prowadzi sprzedaż wysokiej jakości czekolady, łącząc tradycję i nowoczesne technologie. Sprawdź, jakie produkty są dostępne w ofercie przeźmierowskiej marki. 

Krótka historia polskiego producenta 

Oficjalnie marka rozpoczęła swoją działalność w 1982 roku w niewielkiej wsi Przeźmierowo zlokalizowanej na terenie województwa wielkopolskiego. Tam też powstają nowoczesne linie produkcyjne, gdzie wytwarzane są wyroby nadziewane oraz konfekcjonowane. Od 2003 roku pracownicy stosują się do systemu HACPP, a w 2004 roku marka Millano Group uzyskała certyfikat systemu jakości Nr H-15/1/2004. Obecnie producent dysponuje 3 parkami maszynowymi, w których każdego dnia produkowanych jest aż kilkaset ton gotowego wyrobu. Ponadto firma posiada 10000 miejsc paletowych w magazynie. 

Jakie marki wchodzą w skład grupy?

Firma może pochwalić się bogatym portfolio, dzięki czemu jest w stanie dotrzeć do zróżnicowanej grupy odbiorców. W asortymencie dostępne są wyroby takich marek jak:

  • Baron, znanej głównie z bombonierek, nadziewanych wafelków, batoników i czekolad (mlecznych oraz gorzkich),
  • Pomorzanka (producent przejął markę w całości w 2019 roku, kontynuując dotychczasową produkcję popularnych galaretek w kwaśnej posypce oraz czekoladzie, żelków w cukrowej posypce, pralin i cukierków toffee w gorzkiej czekoladzie),
  • Hibbi, oferującej mlekoladki oraz praliny dla najmłodszych, 
  • Elitchoco (proponowane produkty to głównie czekolady deserowe oraz mleczne z nadzieniem o smaku miętowym i karmelowym lub z bakaliami).

Czy Millano Group działa za granicą?

Produkty polskiej grupy są dostępne na terenie całego kraju, a także poza jego granicami. Firma od lat współpracuje ze sprawdzonymi dystrybutorami działającymi w ponad 50 różnych państwach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Wielkiej Brytanii, Japonii, Meksyku czy Austrii oraz Belgii. Marka stale się rozwija, podbijając nowe rynki.